zondag 11 augustus 2013

Snailmail voor... En 30e verjaardag

Een druk weekendje achter de rug, maar het was eruhg gezellig.
Vergat alleen wel door alles mijn snailmail te laten zien.
Het was een moeilijke vond ik deze keer. Voor een dame wie erg goed kan schrijven en daarnaast graag leest en fotografeert. Wat maak je nu?
Het werd een gehaakte boekenlegger, een gehaakt fotolijstje, een notitieboekje en een handbeschilderde kaart met mijn koffie-gebakje-recept erin.
Ik hoop maar weer dat ze het leuk vind.


Zaterdag waren we uitgenodigd voor de surprise party van mijn zwager, hij en zijn (tweeling) broer zijn 30 geworden. Altijd moeilijk om weer een leuk kadootje te bedenken voor de jongens. Toch maar geld om ergens bij te leggen dan maar. Alleen is het natuurlijk niets voor mij om dat in een simpel envelopje te proppen. Dus weer aan de knutsel met als resultaat....


Een eierdopje met mini cupcakes en onder iedere cupcake een spaarcentje.

Geeft toch veel leuker dan een envelopje...

Veel liefs Joyce 

Geen opmerkingen: