donderdag 1 augustus 2013

Frambozencakejes recept & stuntelen met de kwast


Mmm... Weer een lekker bakrecept.
Frambozencakejes met witte chocolade.

-verse frambozen.
-reepje witte chocolade
-225 Gr. Zelfrijzend bakmeel
-200 Gr. Suiker
-2eieren
-200 Gr. Zachte Boter
-1tl zout
-1 zakje vanille suiker

Meng de droge ingrediënten, suiker, meel, zout en vanillesuiker in een kom.
Voeg de eieren en de zachte boter toe en meng tot een stevig beslag.
Doe een bodempje beslag in de cupcakepapiertjes leg in ieder cupje een blokje witte chocolade en daarop een framboos. Verdeel de rest van het beslag eroverheen.
25min in een 175 graden voorverwarmde oven.
Aflaten koelen en evt. bestrooien met poedersuiker en een framboos erbovenop.

Smakelijk smullen...


Vandaag ben ik helemaal vrij en alleen thuis. Vriendje am arbeit en kleine moppie een dagje bij opa en oma. Dus ik kan heerlijk aan de knutsel. Ik heb me deze keer eens gewaagd aan de kwasten.
Een kaartje voor een snailmail (dit is eigenlijk nog geheim) en een schilderij voor op onze slaapkamer.
Gemaakt naar een illustratie ven René Gruau.
Op het veegde naast het hertjes nekje na, ben ik best tevreden over de resultaten.


En dan nu de rommel opruimen en dan straks lekker laten verwennen bij de hammam-massage.

Veel liefs Joyce 

Geen opmerkingen: