zondag 14 juli 2013

Het startbewijs is binnen!!!

Nog 2 nachtjes slapen dan is het zover.
4x40km. Met op dit moment €353,62 in de kika-pot, ga ik er helemaal voor. Ik heb er zin in.


Het startbewijs is binnen, dinsdag 6:15uur begint mijn wandeltocht.


Samen met 45.999 andere wandelaars.

De wedren stond vol oa een groetjes muur van new balance. Met in het midden ook een groetje van mij.

Elke deelnemer kreeg een vierdaagse goodie bag, het leukste vind ik nog de vintage fotokaart uit 1936.

Het was al gezellig druk in de stad, waar had ik mijn fiets nu ook al weer geparkeerd?

Maar gelukkig WAS ik op de fiets...

Lekkere kersen gekocht onderweg aan de grifdijk. €5,- voor een kilo, daar werden die twee thuis ook wel blij van.



Vanmiddag nog even klein stukje gelopen, niet te gek natuurlijk moet de krachten sparen. Wel nog even de berm in gedoken (nee niet met manlief) om een paar bloempjes te plukken.

Veel liefs, Joyce.

Geen opmerkingen: